Politica de Retur

Procedura de returnare a produselor presupune completarea si transmiterea de catre Cumparator a unui formular de retur prin urmatoarele metode agreate de General Autocom SRL.

Cumpărătorul poate renunța la produsele achiziționate din magazinul online magazin.generalautocom.ro in termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea lor, in conformitate cu drepturile legale de retur in cazul comerțului online.

Returul coletului se va efectua cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente.

Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.

ATENTIE! NU SE ACCEPTA RETUR pentru piesele originale (OE) care au fost aduse la comanda expresa a clientului. In acest sens, Cumparatorul va fi informat prin email, dupa lansarea comenzii.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online magazin.generalautocom.ro. si altele pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii General Autocom SRL.

In urma primirii de catre General Autocom SRL, a notificarii de renuntare unilaterala a comenzii de catre Cumparator, conditionat de returnarea produsului, se va rambursa Cumparatorului valoarea incasata pentru produsul in cauza, in termen de 14 zile calendaristice.

General Autocom SRL are dreptul sa solicite daune Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie  GAC isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare, pentru cel mult trei retururi.

Toate fisele de renuntare la cumparare se vor expedia pe adresa de email comenzi@generalautocom.ro .

Cumparatorul nu va demara returnarea fizica a produsului inainte ca General Autocom SRL sa proceseze solicitarea si sa ii furnizeze detaliile necesare returului  : accept  fisa retur, adresa pentru receptia marfii,

In urma procesarii formularului de retur, General Autocom SRL ii va transmite Cumparatorului un email prin care il va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Cumparator pe adresa de mai jos, fara a opta pentru serviciul ramburs. Contravaloarea produselor returnate se va inapoia Clientului dupa inspectia acestora.

General Autocom SRL

Loc. MARACINENI, Jud. BUZAU

Str. DN 2 E85, nr. 39-41

Nu se accepta la retur:

  • Produsele fara etichetele si inscriptionarile specifice
  • Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
  • Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
  • Piesele originale fabricate de producatorul automobilului, comandate gresit de catre client.
  • Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie
  • Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport .

Taxa de transport pentru returnarea produselor

  • Taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de Cumparator.
  • Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre Cumparator.

General Autocom SRL suporta taxa de retur a coletului daca:

  • S-au livrat alte produse decat cele comandate;
  • Produsele comandate prezinta deteriorari sau sunt neconforme, situatii semnalate in primele 48 de ore de la receptia lor.

Rambursarea banilor

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor catre Client se va face in contul bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.

(ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!)

Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul nostru din Maracineni, Str. DN 2 E85, Nr. 39-41, jud. Buzau.