Livrarea Comenzilor

General Autocom SRL, se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele comandate la o adresa de livrare indicata de client, doar pe teritoriul Romaniei.

Comenzile vor fi livrate in termen de 24-48 ore, dupa confirmarea disponibilitatii produselor, in functie de disponibilitate in  stoc/stoc furnizori.

Produsele comercializate sunt livrate folosind serviciile de curierat rapid, sau transport propriu.

Costurile de expediere vor fi suportate de Cumparator, iar acesta va fi informat de valoare la transmiterea comenzii.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, General Autocom va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre acesta, comanda va fi anulata. In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat prin email la comenzi@generalautocom.ro, fiind vina exclusiva a curierului.

Deoarece livrarea la adresa comunicata de dumneavoastra este un serviciu oferit printr-o companie de curierat, nu raspundem de neplacerile cauzate de intarzierile in livrare ale acestui intermediar. Cu toate acestea, va stam la dispozitie prin toate mijloacele care ne sunt accesibile pentru a rezolva eventualele probleme care pot aparea. Reprezentantii firmei de curierat nu au dreptul sa afle continutul coletului si nici sa il deschida decat in caz de forta majora. Daca observati avarii exterioare ale coletului insa, puteti solicita curierului sa verificati impreuna integritatea continutului si sa va ofere asistenta in continuare. Sesizarile referitoare la integritatea și/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator incheiat cu responsabilul firmei de curierat. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte sunt nule si nu sunt luate in considerare. General Autocom SRL nu raspunde pentru nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

Program de functionare a magazinului online: permanent.

Program de asistenta, in magazin online:

  • Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00